Сұрыптау тәсілдері тұрмыстық қалдықтарды » КГУ «Средняя общеобразовательная школа № 3»
Абай облысы білім басқармасының
Семей қаласы білім бөлімінің
«№3 жалпы орта білім беретін мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7 (7222) 54-12-92
Нашар көрушілер
нұсқасы

«№3 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ ресми сайтына қош келдіңіздер! Добро пожаловать на официальный сайт КГУ "Средняя общеобразовательная школа№3"

» » Сұрыптау тәсілдері тұрмыстық қалдықтарды

Апта цитатасы: Өнер, білім - бәрі де оқуменен табылған. Ыбырай Алтынсарин

24
февраль
2021

Сұрыптау тәсілдері тұрмыстық қалдықтарды

5-сынып оқушыларымен «Сұрыптау дегеніміз не? Оның тигізер септігі қандай?» деген тақырыпта онлайн сабақ өткізіліп, оқушылар өз ойларымен бөлісті.
Сұрыптау кезінде қалдықтардың жалпы салмағы бөледі белгілі бір фракциясының, жіберілуі мүмкін екінші қайта өңдеуге. Бұл үшін мынадай әдістер қолданылады:
• Магнитті сепарация. Ол негізделген қуатты магниттер, тартады негізіндегі қорытпалар, қара металл. Алу коэффициенті шамамен 90 % - ы жалпы массасының металдың қалдықтары.
• Электродинамическая бөлу. Оның қолданады алу үшін алюминий, қола, жез. Коэффициентін 80% - дан асады.
• Аэродинамикалық бөлу тастау үшін пайдаланылады полимерлер және қағаз қалдықтың жалпы салмағы. Бұл әдіс құруда қуатты ауа ағынын, нәтижесінде неғұрлым жеңіл фракциясының бөлектенеді ауыр.
• Баллистикалық сепарация негізделген күрт өзгеруі жылдамдығын және қозғалыс бағытын алаңының қалдықтармен мүмкіндік береді отделять серпімді компоненттері неғұрлым тұтқыр. Бұл әдіс пайдалануға болады алу үшін шыны және кейбір басқа да түрлерін қоқыс.
Қарамастан тұрақты кәдеге жарату әдістерін жетілдіру, қалдықтардың саны жыл санап 3% - ға артып келеді.
Сабақ соңында оқушылар қалдықтарды сұрыптау туралы маңызды мағлұматтар алып, қалдықтарды бөліп-жинауды күнделікті әдетке айналдыратындарын айтты.

Школа № 3Общеобразовательная школа в Семее