20
октябрь
2023
3 ”Г”сыныбында “Кураторлық әдістеме" технологиясы бойынша ашық сабақ өткізілді.
3 ”Г”сыныбында “Кураторлық әдістеме" технологиясы бойынша ашық сабақ өткізілді. Сабақтың тақырыбы: Жануарлар қайда тіршілік етеді? Сабақты оқушылар қима суреттер таңдап алу арқылы 3-топқа біріктірілді. Психологиялық дайындық «Додакаэдр» әдісі алынды. Wordwall бағдарламасы арқылы үй тапсырмасы сұралды. «Ой қозғау» әдісі бойынша бейнебаян көрсетілді. Топтық жұмыс «Топтастыр әдісі» арқылы өтті. Жұптық жұмыс «Ойлан, тап» ойыны ойнатылды. «Сергіту сәті» , «Шыбын ұру» арқылы қызықты болды. Ұжымдық жұмыста «Сен білесің бе?» айдары дамытушылығын арттырды. Жеке жұмысты «Қандай жануар?» ойыны бойынша жануарларды топтарға бөліп, кестені толтырды. «Додакаэдр» әдісі арқылы сабақты бекітті. Әр тапсырмадан кейін "Домбыра " әдісі бойынша бағаланып отырды. «Рефлекция» жасалды. Кері байланыс «You Tube » әдісі бойынша жасалды.
Пән мұғалімі: Нұрғалиева А.Т.3 ”Г”сыныбында “Кураторлық әдістеме" технологиясы бойынша ашық сабақ өткізілді. Сабақтың тақырыбы: Жануарлар қайда тіршілік етеді? Сабақты оқушылар қима суреттер таңдап алу арқылы 3-топқа біріктірілді. Психологиялық дайындық «Додакаэдр» әдісі алынды. Wordwall бағдарламасы арқылы үй тапсырмасы сұралды. «Ой қозғау» әдісі бойынша бейнебаян көрсетілді. Топтық жұмыс «Топтастыр әдісі» арқылы өтті. Жұптық жұмыс «Ойлан, тап» ойыны ойнатылды. Сергіту сәтін «Шыбын ұру» арқылы өткізілді. Ұжымдық жұмыста «Сен білесің бе?» айдары дамытушылығын арттырды. Жеке жұмысты «Қандай жануар?» ойыны бойынша жануарларды топтарға бөліп, кестені толтырды. «Додакаэдр» әдісі арқылы сабақты бекітті. Әр тапсырмадан кейін "Домбыра " әдісі бойынша бағаланып отырды. «Рефлекция» жасалды. Кері байланыс «You Tube » әдісі бойынша жасалды.
Пән мұғалімі: Нұрғалиева А.Т.



Пән мұғалімі: Нұрғалиева А.Т.3 ”Г”сыныбында “Кураторлық әдістеме" технологиясы бойынша ашық сабақ өткізілді. Сабақтың тақырыбы: Жануарлар қайда тіршілік етеді? Сабақты оқушылар қима суреттер таңдап алу арқылы 3-топқа біріктірілді. Психологиялық дайындық «Додакаэдр» әдісі алынды. Wordwall бағдарламасы арқылы үй тапсырмасы сұралды. «Ой қозғау» әдісі бойынша бейнебаян көрсетілді. Топтық жұмыс «Топтастыр әдісі» арқылы өтті. Жұптық жұмыс «Ойлан, тап» ойыны ойнатылды. Сергіту сәтін «Шыбын ұру» арқылы өткізілді. Ұжымдық жұмыста «Сен білесің бе?» айдары дамытушылығын арттырды. Жеке жұмысты «Қандай жануар?» ойыны бойынша жануарларды топтарға бөліп, кестені толтырды. «Додакаэдр» әдісі арқылы сабақты бекітті. Әр тапсырмадан кейін "Домбыра " әдісі бойынша бағаланып отырды. «Рефлекция» жасалды. Кері байланыс «You Tube » әдісі бойынша жасалды.
Пән мұғалімі: Нұрғалиева А.Т.



