06
декабрь
2023
«Бейіміне қарай мамандық таңдау»
«Бейіміне қарай мамандық таңдау»
тақырыбында 9-сынып оқушыларымен жоспарға сәйкес тренинг өткізілді.
Мақсаты: Жеке тұлғаның кәсіптік мамандықтарға деген ынта –ықыластарын анықтау. Кәсіптік бағдар беру. Оқушыларды қоғамдағы еңбектің, мамандықтардың әр түрлерімен таныстыра отырып, олардың өсу деңгейі және қоғамдағы қажеттілік орны мен сұранысы жайлы білімді меңгерту, мамандық әлемінен ақпарат алу.
Тренинг құрылымы 9 сынып оқушыларына арналған. Тренинг мамандықтың белгілі бір түріне бағыт-бағдар беру, ойындар, жаттығулар, теориялық бөлімдер, диагностикалық әдістемелерден тұрады.
«Мамандықты тап» (ойын) Тренингке қатысушыларды үш топқа бөліп. Әр топқа карточкада жазылған мамандықтар берілді. Әр топ сол берілген мамандықтарды басқа топқа ыммен бейнелеп көрсетуге тырысты. Қалған топтар сол мамандық қай мамандық екенін тапты.
«Сенімділік»жаттығуы. Қатысушыларға ақ парақ таратылып, ортасынан екіге бөлу тапсырылды.Бір бөлігіне жақсы қасиеттерін, екінші бөлігіне жағымсыз қасиеттерін жазды. Ал балалар бізге осының қай бөлігі өзімізге сенімді болу үшін,қажетті мамандықты таңдай алуымызға қайсысы өте қажет. Сол жағын жыртып алып өзіңе алып қалды,екінші бөлікті (жағымсыз қасиеттерді) мыжып қоқыс жәшігіне салды»
тақырыбында 9-сынып оқушыларымен жоспарға сәйкес тренинг өткізілді.
Мақсаты: Жеке тұлғаның кәсіптік мамандықтарға деген ынта –ықыластарын анықтау. Кәсіптік бағдар беру. Оқушыларды қоғамдағы еңбектің, мамандықтардың әр түрлерімен таныстыра отырып, олардың өсу деңгейі және қоғамдағы қажеттілік орны мен сұранысы жайлы білімді меңгерту, мамандық әлемінен ақпарат алу.
Тренинг құрылымы 9 сынып оқушыларына арналған. Тренинг мамандықтың белгілі бір түріне бағыт-бағдар беру, ойындар, жаттығулар, теориялық бөлімдер, диагностикалық әдістемелерден тұрады.
«Мамандықты тап» (ойын) Тренингке қатысушыларды үш топқа бөліп. Әр топқа карточкада жазылған мамандықтар берілді. Әр топ сол берілген мамандықтарды басқа топқа ыммен бейнелеп көрсетуге тырысты. Қалған топтар сол мамандық қай мамандық екенін тапты.
«Сенімділік»жаттығуы. Қатысушыларға ақ парақ таратылып, ортасынан екіге бөлу тапсырылды.Бір бөлігіне жақсы қасиеттерін, екінші бөлігіне жағымсыз қасиеттерін жазды. Ал балалар бізге осының қай бөлігі өзімізге сенімді болу үшін,қажетті мамандықты таңдай алуымызға қайсысы өте қажет. Сол жағын жыртып алып өзіңе алып қалды,екінші бөлікті (жағымсыз қасиеттерді) мыжып қоқыс жәшігіне салды»
