19
январь
2024
“Баршаға әрі жекеге арналған мектеп” жобасы аясында 19.01.2024 күні 3”А” сыныбында жаратылыстану пәнінен Lesson study технологиясымен зерттеу сабағы өтті.
“Баршаға әрі жекеге арналған мектеп” жобасы аясында 19.01.2024 күні
3”А” сыныбында жаратылыстану пәнінен Lesson study технологиясымен зерттеу сабағы өтті. Тақырыбы:”Топырақтың қандай қасиеті бар?”.Мақсаты: топырақтың негізгі қасиетін анықтау,эксперимент жүргізу арқылы топырақтың қасиетін білу.Сабақ ”Жүрекше арқылы жылулық сыйла”әдісімен басталды. Оқушылар топырақ түрлеріне байланысты топқа бөлінді. “Өз ойыңмен бөліс” әдісі арқылы оқушылар өз беттерімен дайындап келген қызықты мәліметтерімен бөлісті. Топтар арасында “Топырақтың құрамына, байланысты эксперимент, зерттеу жұмыстары жүргізілді. Әр топ зерделеген жұмыстары бойынша өз ойларын ортаға салды. Бейнеролик көрсетіліп, түсінгендері бойынша сұрақтар қойылды. Сабақ барысында жекелеме жұмыс, жұптық жұмыс жүргізілді. Қалыптастырушы бағалауда ”Тест” тапсырмалары орындалып, жауаптары тексерілді. ”Артық сөзді тап” ойыны ойнатылды. Кері байланыс”Шелекті топыраққа толтыр” әдісі арқылы жүргізілді. Сабақтан соң топ ұстаздары сабақта қолданылған әдіс-тәсілдердің тиімді, тиімсіз жақтарына саралап, келесі айналым сабағын бірлесе жоспарлады. Пән мұғалімі:Серикболова Б.С.
3”А” сыныбында жаратылыстану пәнінен Lesson study технологиясымен зерттеу сабағы өтті. Тақырыбы:”Топырақтың қандай қасиеті бар?”.Мақсаты: топырақтың негізгі қасиетін анықтау,эксперимент жүргізу арқылы топырақтың қасиетін білу.Сабақ ”Жүрекше арқылы жылулық сыйла”әдісімен басталды. Оқушылар топырақ түрлеріне байланысты топқа бөлінді. “Өз ойыңмен бөліс” әдісі арқылы оқушылар өз беттерімен дайындап келген қызықты мәліметтерімен бөлісті. Топтар арасында “Топырақтың құрамына, байланысты эксперимент, зерттеу жұмыстары жүргізілді. Әр топ зерделеген жұмыстары бойынша өз ойларын ортаға салды. Бейнеролик көрсетіліп, түсінгендері бойынша сұрақтар қойылды. Сабақ барысында жекелеме жұмыс, жұптық жұмыс жүргізілді. Қалыптастырушы бағалауда ”Тест” тапсырмалары орындалып, жауаптары тексерілді. ”Артық сөзді тап” ойыны ойнатылды. Кері байланыс”Шелекті топыраққа толтыр” әдісі арқылы жүргізілді. Сабақтан соң топ ұстаздары сабақта қолданылған әдіс-тәсілдердің тиімді, тиімсіз жақтарына саралап, келесі айналым сабағын бірлесе жоспарлады. Пән мұғалімі:Серикболова Б.С.
